Thursday 7 June 2012

Bulan 6..

Assalamualaikum.. 


dup,dap,dup ,dap.
 Eh,  kejap je kan dah bulan 6,.. bulan penuh cabaran, bulan penuh persediaan, bulan penuh keberkatan, Kan bulan Rejab sekarang...=)
dah nak Ramadan dah kan... and dah nak raye la..aikkk ,apokobonde nye atul weh, raye pulak..okey,okey
* sambil angkat 2-2 belah tangan*


Esok, 9 June, hari sabtu, kol 2 petang, 1st paper untuk final exam aku. Yang pasti , aku sudah bersedia mental dan fizikal untuk menduduki exam tersebut. Semua nota sudah di hafal, chapter by chapter telah di ulang kaji.. cume tunggu nak jawab je.... erkkkkkk, kan best kalo bende yg aku taip ni aku tak tipu.. hoho... dan yang pasti , ayat itu adalah ayat semata mata.. Cume ayat.. *nangis*


Lepas abes exam petang esok, aku akan bertungkus lumus pulak dengan paper symposium FYP aku yang WAJIB di antar pada 11 June ini. Lepas tu, aku pun terus bertungkus lumus pulak untuk menyiapkan final report FYP yang WAJIB di antar 14 June ini jugak.... Blum abes bertungkus lumus, aku kene revise 4 SUBJEK untuk final exam yang bermula balek semula, 18 June
 18 June dengan TIGA paper. Yang pasti aku di kuarantin. dari  jam 8.30 pagi sehingga 6 petang. *mau pengsan* . Then , aku bertungkus lumus pula untuk exam last paper,last paper aku, pada 20 June..


*see, banyak kali aku taip bertungkus lumus*


Dan pada 25 dan 26 June  pula , adalah hari yang paling ditunggu-tunggu..PRESENTATION FYP, symposium FYP. Harap semue berjalan lancar. Amin.

1 comment: