Monday 18 June 2012

student terpilih..

Tika terbuka hari cahaya yang cerah...
menerangi hatimu mulus terhias di wajah..
kau sambut dengan redha hadirnya hidayah...
nekad pendirian terungkai kalimah....*sambung*(Nur Syahadah)- cepat cepat download kat youtube-


sekali sekale mukaddimah dengan nyanyi nyanyi nasyid sikit kan..ape saloh nye ork...hehe.
nak nyanyi life, sore tak berape nak merdu... taip je lah ork..ok=)


Sekarang aku duk tiliktilik kat cermin muke aku ni.waloupun dah jam 1.13 a.m sekarang, aku masih leka tiliktilik kat cermin..kekadang , ingat jugak citerciter tetttt kalo tilik cermin tengahtengah malm...tapi aku buat dekkkkkk je....tapi kekadang naek seram gop bulu rome aku ni.. dah la sekarang rumet blum balek lagi .. ok. stop cerita ini.  sambung citer  aku pulak, ok... bile ditilik tilik, aku perasan mata aku. =@@= panda eyes bebbbbb..ye lah meme le mace panda.. hari ni TIGA papers aku exam 1 hari kot.. n opcoz aku dikuarantin..ceh , bajet study hard lah tu ork dak atul nih...huahuahua..n aku pon jawab balek,,ho lah kene lah study hard la malam tadi, ok, aku ulang MALAM tadi,..aku study malam tadi kat SIR faculty aku.. actually aku stay kat sane dari kol 11 pagi...tapi bile malam baru sampai seru blajaq betol2, focus betul betul.. biase r... sampai 11 pagi, duk sembangsembang dulu, makanmakan dulu, tengok youtube dulu, WiFi lajuuuuu maaa.. aku study dengan kak wana , courrsemate aku... then dalam beberape jam tu datang Yuhalis.. aku balek dari SIR tu dalam pkul 11.15 malam la.. seram gok balek malam malam.. xdop orang pon ..hoho..ok lah,kire last minit kot study.. *perangai x ubah ubah ekou ye norhidatul akmal mohamed helifah* ...lpas aku perasan mata aku, aku perasan lagi kat muka aku nih..huhu,,arghhhh jerawat..ermm, sedih, down.. ceh, sekali lagi, ekou bajet ekou comel lettew...ok ,down lagi. kene kutuk. waloupon diri sendiri yang kutuk.sob sob sob.


Time final year nie, aku rase bertuah jugak sebab aku student terpilih untuk ambik 3 papers dalam 1 hari...adventure ekou tahu..*bertuah kerrrrr?* hahaha ..rase macam di tatang minyak yang penuh....sampai tertumpah tumpah minyak tuh.. sesiapa yang terbace ni, silalah jeles ... walaopun xde kene mengena ataupun sebaliknye..
Kalo ikot kate jantung aku untuk 3-3 papers tadi:


Paper security: Susah.. nak tunggu abes mase, berape kali aku dok menggira, nak lulus kene betoi brape, nak dapat b kene betol brape , walopon sebelum ni pon aku dah kire.
rase payah kot waloupun nak capai 30/100. aiseyyyyy


Paper Advance: X berape nak senang.. erm ade part yang 8 markah , aku langsung tak tahu.. tapi hentam je. yg lain ade jugak tak ingat , so tulis je ape ape pon, asalkan x tinggal kan kosong. harap dapatlah markah sikit ork kat bhgn itu.


Paper photography: erm..aku jawab 1/2 jam je kottttttt....sebab hentam.. aku rase photography ni dah macam subjek sejarah. masuk tahun berapaekahhhhh? masuk siape pencipta kamera... lah?  n aku bajet dalam 10 markah je betul dari 35. hampeh.down.


So, keseluruhannyan. susah.ok. =(


Ok lahh, aku pon tak berape nak paham ayat yang aku tulis malam nih. rase macam sedikit  cengeng . al maklumlah baru abis 3 papers..dari 8.30 pagi sampai kol 5.30 petang..sejuk gile kot dlm lab tuh.. aku amek 3 paper tu dalam lab tu, bermakne 3 kali jugak lah aku ke toilet. buang air kecik..sampai kadangkadang tu malu kat adik junior...tapi nak wat camne ork...hahahaha...memang la ade time 1/2 jam before next paper...tapi sungguh . sungguh memberi kenangan. ok.


 Ape ape pon, aku  sangat sangat sangat bersyukur, Allah S.W.T memberi aku kesihatan yang baik. memberi kekuatan, memberi daya ingatn yang baik. waloupun tak kukuh mane pon ingatan tu. 
I want to say Alhamdulillah.=) Aku harap result aku pon baik. InsyaAllah.

Eh,lupe nak cakap. patut lah jerawat naek.. aku 1st period kot ari ni. nasib baek xde sakit perot ke, kejang kaki ke time exam tadi. Time exam kot datang period. * period pon ko nak cakap ke atul weh*

Terima kasih Allah S.W.T. =)

No comments:

Post a Comment