Saturday 23 June 2012

Izzah dah balek..

Assalamualaikum w.b.t


Huhu..balek bilik je rase kosong je..baru je lepas antar izzah balek ..sedih sebenarnye.. tapi dah tak terkeluar dah air mate nih...sebab semalam dah keluar banyak sangat dah..  cakap ngan mak kat phone menangis, duk sorang sorang menangis.. rumet dah balek kang... yang pasti dalam 2 hari air mate asyik keluar je .. dah la banyak..tak tahu lah..sebak. tu je boleh cakap. Ni pic yang sempat di snap mase antar izzah for the last time---->

Still senyum.. behind that smile, i dont know.

Aku dan izzah..mesti rindoo ko~!! lame kot nnti tak jumpe
and ko pon mesti rindooooo aku. =) *perasan*
peace before leave....


Aishah dah izzah...n baby

Pastu dalam kol 12 lebih aku n aishah pon pergi lah ke park kete airport untuk pulang ke UNIMAS terchinntaaa....huahuahua. aku pandang aisyah, aisyah pandang aku.
n lupe nak cakap..thankzz erk izzah coz belanje KFC tadi. 


*Pasni jumpe ko izzah, aku nak dukung baby. hehe. xsabou. 




Untuk ko izzah, jaga diri bahekbahek. * ok menangis*



2 comments:

  1. nages ira tgk pic izzah ngn atul n aisha...sedey la...ira pon nges :'(
    walaupon knal dia 1 sem tp rasa cm dh lama...

    ReplyDelete
  2. weh weh korang! jangan nanges! aku tau aku disayangi..haha..btw, thanx ye semua. thanx untuk semua benda..makan minum, budi baik, masa yng dihabiskan sama-sama.. ada rezeki kita jumpa lagi..

    pesan khas untuk atul, dukung n jaga anak aku je..laki aku tak payah..HAHAHA

    ReplyDelete