Monday 22 October 2012

Barakalah kalian...)

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah..:)

Sekarang aku dah meningkat usia 23 tahun..Dah tue da...mase bertemu sang Pencipta  pon dah makin hampir...tapi tak tau la bilakan, kita hanya perlu bersedia untuk bertemu Nya dengan bekalanbekalan akhirat...Aku masih lagik mencaricari bekalanbekalan itu secukupnya...:)
Erm, ape salah nye mukaddimah dengan ceramah pendek sikit ork. sebagai pengingatan untuk diri sendiri ugop...:))

ha, sebenarnya, aku bukan nak berceramah pasal ni...sedar tak sedar umor dh meningkat, ramai lak kengkawan seusia, kengkawan housemate, kengkawan sekolah rendah,menengah dah nak kawen...banyak je jemputan yang dapat, tapi nak buat camne lah..aku kat Sarawak, masih belajar gik...yang walimatulurus pulak, time tak berape nak cun lah...time aku tak cuti...tapi, insyaAllah aku try la ushausha tiket untuk menghadirkan diri....aku memang nak pegi majlis kengkawan aku, nak sangat...kawan aku kat melaka la, kat pahang, kat kelantan...seboleh bolehnye aku akan try. Kalo xdapat pon, aku akan mendoakan kalian dari jauh nun di sarawak bumi kenyalang ni...:)

Oklah, aku mendoakan kengkawan sume yang nak mendirikan masjid ni...semoga perkahwinan kalian diberkati dan dirahmati Allah s.w.t . Semoga kekal bahgia ke akhir hayat...InsyaAllah.

*Doakan aku jugak ye*hehehhe




No comments:

Post a Comment