Saturday 20 October 2012

jom mengarut:)

Assalamualaikum.
Ahlan wahsalan, syukron, afwan...

mentangmentang lah odak atul amek arab sem ni..abeh engkou hentam..tapi tu je yg lancar dek mulut....sedih kan...huahuahua...ye lah, next week dah kene taaruf depan kelas, masih x hafalhafal lagik...*down*

Rase lame kot x hupdate blog ni. Aku pon dah macam lupe aku ni ade blog. Tu lah melayu, hangat hangat taek manusia.mule mule semangat. Pastu hampeh…macam aku ni lah kan…kan…tengok, disebabkan aku sorang, sume melayu dipersalahkan, so siapa yang harus dipersalahkan, tepuk dada tanya lah selera..haaaa, kan dah macam berpidato gituuuu….heheheh

Erm. Sem baru ni, banyok citer sebenornye. 
Sem las lah katekan…Tp aku harap biarlah 1 sem ni je ...Dulu dulu perkataan tu lah yang aku paling takot…tkot kot extnd…tapi perkara paling takot tu aku sedang hadapinya sekarang dengan hati yang tabah dan kuat. Walaupon aku ni bukannya setabah mane pon…takdelah sekuat mane pon jugak… waloupun tiap tiap hari aku makan nasik  tiga pinggan dan air 16 gelas setiap 3 jam. So macam mane lah. Tapi hanya pada Allah s.w.t tempat aku mengadu. Lepas tu fikir positif. Pastu tido. Pastu ok lah sekejap….lepas tu mengadu lagi…begitulah rutin seharian aku tiap tiap mase… bosan tak ???? ..Tak pelah sekurang kurang nya, aku dapat rapat kan diri aku dengan Maha Pencipta… Ye lah, aku kan manusia biase..kadang kadang tu aku rase macam jauh je dengan Nya…tapi bila kita mengadu dengan Nya, memang kita rase dekat dengan Nya..Itulah kemanisan iman kan..:)

Haa, kelas aku dah la tiap tiap hari ade…dengar pon macam x best kan…lain la kalo kelas aku tu sekali je tiap tiap hari…kan, kan, betul sik?????
Ekou tertipuuuuu baiiiiiiii~~~~

Tapi sebenarnye kelas aku tiap tiap hari tapi  1 kelas je setiap hari tu….yang aku taip kat atas tu sebenarnye same je… paham sik???? Lallalalaa…kalo tak paham boleh la daftar tuisyen kat Pn Watie kat Taman Seri Budiman tu. Lalala..aku pon tak kenal sape Pn watie tu….Taman seri budiman tu pon aku tak tahu. Kuang kuang kuang. Yang pasti, korang mintak je lah adek adek darjah 4 ajar Bahasa Melayu untuk korang . 

Ok lah, kawe baru beli line Digi ni.bagus jugak line nih. murah pon murah ...muroh lah dok atul weyhhh, doh hangpa guna modem orang....aisehhhh...erm, kk, saye pinjam dulu kejap ye modem nih *malu oden sobonarnye tp xpo lah*huhu.

Erm , kelantan menang Piala Malaysia tahun ni...tahniah!! suke tak eh?? erm, biase je kot , sbb pemain ATM pon ramai dok atul minat... best la game tadi.3-2-@@-

Wassalam.

No comments:

Post a Comment