Sunday 4 March 2012

balek kampung 8 March

Lunch-lunch. Yg bekerja dan belajar tu stop dulu kerja. isi dulu perut, supaya kerja kite lbih intensif. ok.. =) yg berpuase laen citer. n then, yg muslim/muslimah pegi solat zohor ye. =) baru berkat kan kerja kite.Cukup la tazkirah di tengah hari.smileszzz lagi.


ok..berbekalkan nasi putih berlaukan ikan keli masak merah+kangkung n  air teh peng dengan lengkap berbaju kurung hitam putih ,n say bye2 to k.nurul iza a.k.a coursemate+collegemate aku, aku balek bilik dengan perut yang lapaq mintak diisi. .




yang ni hiasan je semata-mata. yang aku makn lg menarik kot..hehe

 Niat perut  hati nak join kawan2 makan kat cafe, tapi disebabkan roomate  aku nak kunci bilik aku tapou je lah.Kunci diorang x ber'function'.xpe lah,its okey.=) tu biar diorang settle ngn pihak office. N kat cafe tadi .naseb baek terjumpe k.wawa, aku nak mntak pertolongan penting beliou. Alhamdulillah, beliou bersetuju menghantar tuan hamba ke airport hari khamis ni. Naik moto pon aku x kisah. Bukan aku bawak luggage pon. beg blakang je kot.


Kalo dikire2, dalam 5 hari jugak lah aku akan berkampung nanti. naseb baek xde kelas hari jumaat ni. Free. so aku xlah ketinggalan sgt kan. cume hari isnin je lah terpaksa memontengkan diri.Mintak2 class isnin tu cancel..mintak maap kawan2 coursemate...ye.. elelele, aku tahu, korang pon mesti gumbire kelas cancel kan...teetttt.. Alangkah ruginya diri ini....(chewah...) bajet kaki study lah ko atul weyy...Kenak ko dak atul balek kampong?? bukan cuti mid sem pon?? itulah yg selalu je ditanye ...so, when I said ade majlis sikit, my lovely kakak teettt, they will said, ke atul yg nak teetttt... n aku pn harapkan begitu teetttt...walallala,hahha ...tapi nehi, nehi. Actually, aku excited jugak lah nak balek kmpung ni, ye lah first time kot dalam family aku ade majlis macam ni. walopun bertunang je kot..it feel ok. So, kalo korang nak kate aku ni  *^$%@ .... aku xkisah.


balek ni aku x mo bawak laptop or ape2 yang berkaitan dengan study. mmg tahu, kalo bawak pon confem same je kedudukan nye. buat sakit blakang jek.So, aku berusaha untuk siapkan ape2 yang nak kne hantar... tp xsiap2 lagi...tu lah aku cakap berusaha, siap x siap blakang kire.. trdemark kami " hari nak hantar comfem siap". biase lah aku last minute punye student. Ntah le, aku dari dulu sampai skarang kot perangai xpernah berubah lah...awal2 sem kemain azam nak wat kerje awal2, xnak bertangguh lah... tp itulah yang dinamekan azam n baru aku tahu why time skolah2 dulu, ayat nye mesti "kmu kene tanamkan azam untuk blablabla ok"... cume tumbuh n tak je kan...erm.






Ok lah nak bersiap ke kelas lop. Assalamualaikum.

1 comment: