Saturday 3 March 2012

Harapan yang diharap

Smileszzz...=))))..Ok,cukup2.kembali serius sebagaimane seriusnye tajuk di atas.


Assalamualaikum, selamat pagi..
"kak tul ,message" .ok, itu ringtone message hp sony aku.Adek aku wawa yang jerit macam tu, last2 menjadi pilihan sebagai ringtone terbaek dan dipilih. tahniah.Erk. Aku pon bangun lah.Cek2 message, owh, farah a.k.a fafau upenye.... haa??dak atul kawan ngan dj popular????biar betik...erm. macam lah dak atul famous sgt,, langsung tak. Ape2 je..


Ok, berbalik kepada jalan yang benar iaitu tajuk ini. Sem ni, tahun 2012,kalo ikut nye, this is my final sem. Aku  berharap dapat  ber'graduation' on time pada bulan 10 ni. Tetapi, aku pon tak tau lah camner rezeki aku.Sem ni jam kredit subjek aku amek 20.kalo diikutkan flow yang sebenar sem last ini hanye lah 14 jam kredit sahaje. Because of aku ni sibuk bercinta cintun pada sem sem yang lepas, maka segalanye tergendale dengan jayanye....atul bercinta???xbagitau pon..erk. eh, bukan, xpernah lagi kot.n aku mmg xmo bercinta, biaq kahwin terus jek.lps kahwin bru cinta.baru afdal. Of course lah, sebab kantoi  subjek . so, kene lah meng'repeat'kan diri.. Tp, harapan ini, moge aku dapat life ngn 20 jam kredit pada sem ini.Harap2 sape2 yg terbace ni silalah berdoa untuk aku dan awak skali (kalo ade lah..=)). Doakan aku mak.Doa IBU mujarab kan..=)).aku tahu, walopon mak x bace ni, mak doa kan anakmu ini kan.smileszz lagi.


Erm. apa khabarlah ngn fyp aku.haa, fyp tu ape??? ok, itu ialah final year project.. semalam aku pergi cais ..org terengganu panggil library..jumpe kawan...aku jeling2... waa dh start banyak... aku??? dh nak siap dahhh.....arghhhhh, alangkah bagusnye, kalo itu benar.dan tidak ade yang benar melainkan benar....aku blum start lagi baiiiiii...bukan niat aku x mo buat lagi...tetapi aku dalam proses men'design'...Oleh sebab aku buat application buku cerita untuk budak autism..sangat rumit ok. ye, rumit n susah. aku tgah duk pk camne nak tarik perhatian adek alex ni. aku dah pegi skolah tu 2 kali ..Ye, budak autism yang aku buat ni mmg pandai, tapi susah nak interact diorang.....diorang lebih prefer buat kje sendiri. sesiape boleh tolong ??aku harap ape yang dirancang menjadilah. Semoga kerja2 ini dipermudah dan diberkati oleh-NYA.=)




Ok, setengah jam g nk kuar kejap. nant sambung. Farah tu kawan sekolej aku.I nak pegi ONE TJ jap.=)))

No comments:

Post a Comment