Saturday 3 March 2012

Motivasi????

Ok.Assalamualaikum....

Motivasi?? ape tu? haaaaaa, hangpa ingat aku xtahu ke ape tu . Dan aku pon tahu hangpa tahu gok.Kalo xtahu jom pakat ramai2 g mph cari  OXFORD dictionary.Beli ok. eh, no,no, no, gune boucer je...kan belum 31 March lagi,. ade time lagi lah .Dari hangpa amek  novel cintancintun, ye,amek,.. baek amek kamus yang bergune itu. kan? kan?? hehe .Cis. Saje je letak tanda soal kat blakang. Erm. so ape kejadah tajuk ini timbul dengan megahnya?ok, abaikan  tatabahasa tersebut.


Actually , nak cakp sikit je, aku buat blog ni sebab aku  minat  lah ngn blog dak zackzukhairi ni. Saje je.Sebenarnye, aku dh lame ikot beliau punye blog cume tok terbukok pintu jantung untuk menulis. Tak dop mase la katekan. Orang ganu kate , bz.Walopon dah berapa kali khatam blog beliou, tapi aku dok bace gop yang lepas2. Erk,apehal lah ko budak atul membuang mase dengan jayanye eh???.... Eh, bagi aku tak membuang mase pon.. asal happy sudah.Terima kasih kat hang zack ye.menceriakan hari2 yang aku bosan. hehe. Tengokkkk, hari aku ceria ape(@__@) kan? kan??



Aku pasti dari kecik sampai ke besaq, kite2 ni x pernah lepas dari ikot motivasi. macam2 motivasi pergi. nak UPSR ade motivasi, PMR n SPM pon motivasi , kerja  ade gok motivasi. Sampai jadi parent kot ade motivasi...cume different way jak...  kalo ditilik  difikir2,  motivasi ni bermula dari diri sendiri sebenarnye. Banyak mane pon hangpa pegi motivasi, dengar motivasi, maybe la berubah dalam 2-3 hari je. paling lame pon 1 minggu. pastu kembali ke pangkal jalan. betul x? sbb aku tengok diri sendiri sebenarnye. Aku camtu lah. harap2 nya hangpa idak la eh. Bagus2. sejuk perot mak mengandung.Tp bile umo dah makin meningkat ni, aku boleh kire pakai la..so,,,

"motivate ourselves everyday to be a great"


saje je letak gambar ni..
k.pit,kyati,k.nurul n me=)

happy kan?

No comments:

Post a Comment